Hoe kom ik bij de webshop voor het direct aanschaffen van een iPad?

De webshop van Infotheek is momenteel niet in gebruik. We verwachten dat we medio april/mei hier de webshop voor komend jaar aan te kunnen bieden.

Onderstaande informatie betreft schooljaar 2017-2018. De beschreven huurkoopregeling en andere informatie zal voor 2018-2019 niet veel verschillen. We werken de gegevens op de site bij zodra duidelijk is welke iPads bij de start van het schooljaar beschikbaar zullen zijn.

Kan ik gespreid betalen?

Ja, dan kunt u kiezen voor huurkoop en gaat u met de school een huurkoopovereenkomst aan. U betaalt maximaal 36* maandelijkse termijnen van €12,50,  waarna u volledig eigenaar wordt van een iPad (32 GB). In de huurkoopovereenkomst zijn tevens kosten opgenomen voor een stevige hoes en (beperkte) administratiekosten. De modelovereenkomst vindt u hier.
*Het is ook mogelijk om te kiezen voor 12 of 24 termijnen van resp. €36,50 of €18,50.

Kan ik zelf gewoon een iPad kopen voor mijn kind?

We raden u aan gebruik te maken van de webshop van Infotheek. De meeste ouders hebben dat de afgelopen jaren gedaan en waren hier erg tevreden over. De belangrijkste voordelen voor aanschaf via de speciale webshop van Infotheek:

  • U krijgt 12% korting op de Apple adviesprijs.
  • De iPad wordt automatisch bij Apple geregistreerd waardoor we gebruik kunnen maken van Zuludesk en Klaslokaal. Hiermee wordt school mede-beheerder waardoor we afleiding kunnen beperken en door school betaalde apps ter beschikking kunnen stellen.

Als u ervoor kiest om een iPad te gebruiken die u al heeft, of die u heeft aangeschaft bij een andere winkel, dan stellen we deze opnieuw in om deze geschikt te maken voor gebruik van Zuludesk en Klaslokaal. Meer hierover leest u onder het kopje Wie beheert de iPad?.

Als ik in de webshop een iPad koop, wordt deze dan thuis bezorgd?

Als u de iPad direct afrekent, bijvoorbeeld met iDeal, dan wordt deze (meestal binnen enkele dagen) gratis thuis bezorgd.
Als u kiest voor huurkoop, dan wordt de iPad door school uitgeleverd op woensdag 21 juni. U ondertekent op school de huurkoopovereenkomst en uw zoon/dochter kan van de iPad gebruik maken.

Ik heb een probleem bij het bestellen in de webshop. Wat nu?

Voor vragen over de werking van de webshop,  of over het verloop van uw bestelling, kunt u contact zoeken met de klantenservice van infotheek. De gegevens zijn te vinden in de webshop.